۱۳۸۷ آذر ۱۲, سه‌شنبه

چهار دانشجوی دانشگاه علامه آزاد شدند

ساعاتي پيش ، چهاردانشجوي بازداشتي دانشگاه علامه به نامهاي مهديه گلرو ، سعيد فيض الله زاده , مجيد دري و صادق شجاعي که در تاريخ 5 آذرماه 87 در پي تحصن مسالمت آميز جهت تحقق خواسته خود مبني بر بازگشت به دانشگاه و ادامه تحصيل بازداشت شده بودند ، آزاد گرديدند.

نامبردگان ظهر روز جاري به معاونت امنيت دادگاه انقلاب منتقل و پس از بازگشت به زندان ساعتي پيش پس از 8 روز بازداشت توام با اعتصاب غذا از زندان اوين آزاد گرديدند.

لازم به ذکر است بازداشت اين افراد مورد اعتراض وسيع تشکلات حقوق بشري و فعالان دانشجويي قرار گرفته بود.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام به تو دوست عزیز
من از عدالت می گویم، از دادخواهی جوانان غریب ایران می گویم، من از آن آزادی اسیرشده سخن می گویم، من از ایرانِ ویران دم میزنم، من اشک مادران اسیران دربند و شهیدان در راه را می بینم، من از آنسوی دژخیمان آسمان آبی را می بینم،من باروری هزاران برگ را بر درختان زمستان زده می بینم، من میلاد نور را در این سرزمین می بینم... آری من جنبش سبز ایران زمین هستم.
دوست من به وبلاگ من بیا و آخرین اخبار، اشعار، کلیپ ها و ایده ها را در وبلاگ نوپای من ببین. در صورت تمایل این وبلاگ را در وب خودتون هم لینک کنید تا این زمینه ای باشد برای اتحاد و هم بستگی بیشتر... لطفا به من هم در وبلاگم اطلاع دهید تا شما را لینک کنم.
منتظر شما هستم...
www.milade-sabz.blogfa.com