۱۳۸۷ آذر ۵, سه‌شنبه

خبرنامه امیرکبیر: شب گذشته چهار دانشجوی متحصن دانشگاه علامه طباطبایی بازداشت شدند. مجید دری، مهدیه گلرو، صادق شجاعی و سعید فیض اللهی که از روز شنبه تحصن خود را در دانشکده ادبیات دانشگاه علامه آغاز کرده بودند، خواهان بازگشت به دانشگاه برای ادامه تحصیل خود ادامه می باشند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر، این ۴ دانشجو ساعت ۱۱ صبح امروز از بازداشتگاه وزرا به دادگاه انقلاب منتقل شدند تا دادگاه انقلاب درباره بازداشت آنان تصمصیم بگیرد.

این ۴ دانشجو طی روزهای گذشته و در طی تحصن خود بارها از طرف انتظامات دانشگاه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند اما همچنان با تحصن خود ادامه دادند. روز گذشته خانواده های این دانشجویان نیز به آنان پیوسته و در تصحن شرکت کردند.

ماموران حراست دانشگاه علامه سه شنبه شب این ۴ دانشجو را از محوطه دانشگاه بیرون انداخته تا نیروهای امنیتی آنان را بازداشت کنند.

این ۴ دانشجو روز گذشته و پیش از بازداشت اعلام کرده بودند در صورت ادامه تهدیدها و یا در صورت بازداشت دست به اعتصاب غذا خواهند زد.

همچنین روز گذشته دفتر تحکیم وحدت به محرومیت از تحصیل این دانشجویان و سرکوب تحصن آنان اعتراض کرده و خواستار پایان دادن به سیاست های سرکوبگرانه دولت در دانشگاه ها شد.

هیچ نظری موجود نیست: