۱۳۸۷ آذر ۸, جمعه

مهدیه گلرو یکی از ۴ دانشجوئی زندانی دانشگاه علامه به بهداری زندان اوین منتقل شد


۴ دانشجوئی زندانی دانشگاه علامه طباطبایی هم‌چنان در اعتصاب غذا به‌سر می برند.
در این میان مهدیه گلرو در شرایط بد جسمی بسر می برد. تا جایی که وضعیت جسمی وی در اثر اعتصاب غذا رو به بدی گذاشت و او را به بهداری زندان منتقل کردند و چندین ساعت در بهداری زندان بستری بود. هر ۴ دانشجوی زندانی اعلام کرده اند که تا رسیدن به خواسته های خود به اعتصاب غذا ادامه خواهند داد.خواسته های دانشجویان: آزادی از زندان و ادامه تحصیل می باشد.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر چهار دانشجوی متحصن دانشگاه علامه به نامهای مهدیه گلرو ، سعید فیض الله زاده , مجید دری و صادق شجاعی از قرنطینه اوین به ترتیب به بندهای نسوان ، بند ۳۵۰ ، اندرگاه ۸ و اندرزگاه ۷ زندان اوین جابجا شده بودند.

روز جهار شنبه ۶ آذر ماه خانواده های دانشجویان زندانی برای آزادی فرزندان در بندشان به دادگاه انقلاب مراجعه نمودند . آنها خواستار ملاقات با حسن زارع دهنوی معروف به قاضی حداد شدند که او خواسته ای آنها رارد کرد و تنها از طریق تلفن با معاون وی توانستند صحبت کنند که وی از دادن جواب مشخصی به خانواده ها خوداری کرد.و تنها اعلام می کرد که پرونده آنها در حال بررسی است.

دانشجویان بازداشتی که در طی اقدام به تحصن مسالمت آمیز خواست خود را احقاق حق قانونی تحصیل خود اعلام نموده بودند در تاریخ ۵ آذرماه ۸۷ بازداشت و ابتدا به بازداشتگاه وزرا و سپس به زندان اوین برده شدند.

گفتنی است معاونت امنیت استان تهران در دیدار با دانشجویان بازداشتی آزادی آنان را منوط به تعهد مبنی بر نرفتن به دانشگاه نموده بود که بعلت نپذیرفتن این تعهد از سوی دانشجویان بازداشت آنان تمدید گردید.

هیچ نظری موجود نیست: